PIGEONS FLYING AWAY

by - 16:35

Nagyon nehezen tudok jó fényképet készíteni a postagalambokról. Ennek a képnek viszont nagyon örülök. Imádom, ahogy repülnek. Megnyugtató és gyönyörű.

It is very difficult to take a good photo of the pigeons. I am really glad of this picture. I love watching them fly. It is so soothing and beautiful.


Az oldal elkészítésénél kiindulópontként a Cliquekits október havi vázlatát használtam.
I have used the October of  Cliquekits sketch as a starting point.


Egy kicsit varrtam varrógéppel az oldalon. Nem maradhatott el a pacázás sem, amit mostanában elég sokszor alkalmazok az oldalaimon. Hímeztem is egy kicsit.

I have sewed a bit with my sewing machine. Splotch can't be missed. It has been splashed with black and grey paint. I quite often apply this technique on my words. I have also embroidered a bit.


Költöttem egy kis versecskét. “Szeretem, ahogy szálltok és hogy mindig hazataláltok.
Néhány chipboard is került az oldalra. És egy igazi galambtoll is. 

I have written a short poem: ` I love how you are flying and you'll always find your way back home.'
 Additionally some chipboards have been also used. Finally, I have embellished this card with a real piegon feather.


Köszönöm, hogy benéztél! Legyen szép napod!


Thanks for stopping by and have a nice day!


You May Also Like

0 megjegyzés