Karácsonyi visszaszámláló DIY / Christmas countdown DIY

by - 20:00

Imádok készülni a karácsonyra és visszaszámolni, hogy hány nap van még hátra az év legszebb ünnepéig. Most végre készítettem egy Karácsonyi visszaszámlálót és ebben a bejegyzésben le is írom, hogyan készült.

I love preparing for Christmas and counting how many days left until the most beautiful feast of the year. Now, finally, I’ve made my own Christmas countdown, and in this post I’ve written down how I’ve made it. 




Szeretek papírt hímezni és már régóta ki akartam próbálni, hogy milyen bélyegzett szót hímezni. Így a „KARÁCSONYIG” feliratot először bélyegeztem (1), utána lyukasztottam (2) és végül varrtam (3). A következő képen látszik lépésekben!

I like embroidering paper and I’ve wanted to try out how to embroider stamped words for a long time. Thus, first I’ve stamped (1) the ’KARÁCSONYIG’ word (meaning: Until Christmas) , then punched (2) and finally sewed (3). Next images shows how it’s looked like step by step!



Tudtam, hogy szükségem lesz „valamire”, amire rá lehet írni a számokat, hogy hány nap van még karácsonyig és egyben ennek törölhetőnek is kell lennie. Ehhez egy kis „címkét” választottam, amit még év elején a Kikben vettem. Ezt formára vágtam és készítettem rá egy másik lyukat.

I’ve known I would need something on which I could write the numbers to show how many days left and it also has to be erasable. For this, I’ve chosen a small tag which I bought in Kik store at the begining of the year. I`ve cut it to shape and made another hole. 



Mivel a „KARÁCSONYIG” feliratot nagynak találtam a címke alá, így azt a címke oldalához próbáltam és ennek megfelelően levágytam egy 18,5X12,5 cm-es fehér kartont, ami az alapja lett a visszaszámlálónak. A kartonra fröcsköltem ecsettel egy kis fekete és szürke festéket és ezután varrógéppel kétszer körbevarrtam.

As I`ve found the `KARÁCSONYIG` substitle too big to fit under the tag therefore I`ve tried it alogside the tag. This` showed me what size of white cardstock I`ve had to cut out. This is 18,5X12,5 cm and this has become the basis of Christmas countdown. The cardstock`s been splashed with black and grey paint and then I`ve stitched it twice with my sewing machine.



Ezután pedig jött a díszítés! A kartonra felragasztottam a „KARÁCSONYIG” feliratot 3D ragasztóval. A címkéhez kerestem egy milton-kapcsot és ezzel rögzítettem az oldalhoz. Ezt is 3D ragasztóval emeltem ki a síkból. A címke alá került a „NAP” szó, az alá pedig egy masni. Nekem hiányzott a „MÉG” szó, amit betűkivágóból kiraktam a címke felé, a fölé pedig egy aranyszínű hópehely kerül. Még a címke két oldalára ragasztottam néhány aranyszínű leveles-indás matricát. Végül felírtam krétával a számot a címkére. És kész is lett!

It has come to decorating! The `KARÁCSONYIG` sign has been glued to the cardstock with 3D glue. I’ve searched a decorative brad for attaching the tag to the white cardstock. I`ve also raised it out of the plane with help of 3D glue. I`ve placed NAP word (meaning: day) under the tag, and a golden bow to the bottom of the cardstock. I've missed the word 'MÉG'  (meaning: still) which I've done from cut-out letters. Above this, to the top, I've put a golden snowflake. I've glued two pieces of golden leaf and tendril stickers on two sides of the tag. Finally, I have written the number on the label with chalk. And it`s been done!



Óóó… már csak 70 nap van Karácsonyig.

Ooo ... now there are only 70 days until Christmas.

***
Köszönöm, hogy benéztél! Legyen szép napod!

Thanks for stopping by and have a nice day!



Felhasznált anyagok / Supplies:

  •        akrilbélyegző/ acrylic stamps (Scrapfellow: Vakmerő körvonal alpha)
  •        tintapárna/ inkpad (Versafine mini-Smokey gray)
  •        tű/ needle
  •        cérna/ thread
  •        fehér karton/ white cardstock
  •        fekete címke/ black tag
  •        milton-kapocs/ decorative brad
  •        masni/ bow
  •        matrica/ stickers
  •        betűkivágó/ cut out letters
  •        ragasztó/ glue
  •       3D ragasztó/ 3D glue
  •        ecset/ brush
  •        akrilfesték/ acrylic paint
  •        kréta/ chalk

You May Also Like

0 megjegyzés